A Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató (NÚSZ) Zrt. fejlesztésének köszönhetően egyre több útdíjbevallásban közreműködő cég tud kényelmi szolgáltatásokat bevezetni a fuvarozók számára. Ezek segítségével közvetlenül a járművezető telefonjára érkezhetnek olyan útdíjfizetéshez kapcsolódó eseményekről szóló jelzések, mint a fedélzeti egység meghibásodása, az alacsony fizetési egyenleg vagy a jogosulatlan úthasználat – olvasható a NÚSZ közleményében.
A NÚSZ szolgáltatásaihoz tartozik a bírságriasztás, amely figyelmezteti az érintetett, hogy még nem váltott jogosultságot az általa használt útra. Bizonyos lépésekkel a nagyobb összegű bírság kiszabása ilyenkor még elkerülhető. Egy másik példa az alacsony egyenlegről szóló értesítés, ami arról tájékoztatja az úthasználót, hogy lemerülőben van az útdíj rendezéséhez szükséges számlakerete.
„Az egyedi, magyar e-útdíjrendszerünkön belüli fejlesztéssel újabb pontját teljesítettük annak a listának, amelyet korábban maguk a fuvarozói érdekképviseletek állítottak össze. Ezeket az észrevételeket a jövőben is figyelembe vesszük kényelmi szolgáltatásaink megvalósításakor” – mondta Bartal Tamás, a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. vezérigazgatója.
A NÚSZ Zrt. az útdíjfizetés vonatkozásában nem a szankcionálást, hanem a jogkövető magatartásra ösztönzést és a bírság elkerülésében való segítségnyújtást tartja feladatának, ügyfélbarát szolgáltatásait is ennek tükrében bővíti. Az új fejlesztésre épülő szolgáltatás működéséről és igénybevételének feltételeiről a fuvarozók a bevallási közreműködőknél érdeklődhetnek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.