Ezt már Kepecs Gábor, az Aegon Magyarország elnök-vezérigazgatója mondta el, aki a továbbiakban a régiós leányokat felügyeli, illetve a csoport igazgatótanácsában tevékenykedik.
A magyar vállalat (biztosító, nyugdíjpénztár, jelzáloghitel-intézet, vagyon- és alapkezelő) stratégiájával kapcsolatban Zatykó elmondta: az elmúlt két évben felvett fő irány nem változik, az élet ágban az egyszeri díjas unit-linked biztosítások területén erősítene a társaság, a nem élet szegmensben pedig egy új online értékesítési csatorna bevezetése várható 2009-ben, az Aegon ugyanis belép a Magyarországon még gyerekcipőben járó direktpiacra.
A külön leányvállalatként működő „direkt biztosító” elsősorban gépjármű- és lakásbiztosításokat értékesít majd. Ami a hazai életbiztosítási piacot illeti, az Aegon az elmúlt két esztendőben kezdett intenzíven mozgolódni a húzóerőnek számító egyszeri díjas termékekkel, s erre a közeljövőben is nagy hangsúlyt fektetne, a jelenlegi tendenciák azonban azt mutatják, a jövő az élet ágban is a garantált termékeké, illetve a hagyományos, kockázati életbiztosításoké.
A cikk teljes terjedelmében csak előfizetőink számára elérhető. A cikket - az összes mai cikkel együtt - egy emelt díjú SMS elküldésével olvashatja el.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.