A Biztosítók.hu Alkusz Kft. megbízásából az NRC Piackutató Kft. kutatást végzett a kötelező- és cascopiaccal kapcsolatban. A válaszadók 59 százaléka saját korábbi tapasztalatai alapján választ alkuszt, 30 százalékuk internetes keresőt hív segítségül a kötelező biztosítás megkötésekor. A reklám és mások ajánlása kis szerepet játszik az alkusz kiválasztásában – derül ki a kutatásból. A három legfontosabb dolog pedig, amit az alkusztól elvárnak az ügyfelek: a teljes körű ügyintézés, az árgarancia és az egyszerűen kezelhető online felület. n VG
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.