pénzügyek A többi közvetítőnél megszokott unit linked termékek helyett kockázati életbiztosítások értékesítésére kívánja helyezni a hangsúlyt a most alakuló AGNB Hálózat - közölte Németh Zoltán, a társaság ügyvezető igazgatója a cég tegnapi sajtótájékoztatóján. Az AGNB egyelőre egyetlen biztosító, az Aegon két termékét értékesíti: egy hagyományos kockázati életbiztosítást, valamint egy másik terméket, amelynek sajátossága, hogy ha nincs káresemény, a befizetett díjakat az ügyfél visszakaphatja.
Utóbbi biztosításnak azonos biztosítási összegre a díja is lényegesen magasabb. Németh hangsúlyozta: munkalehetőséget is kínálnak közvetítőknek, szeretnék, ha év végére 300 fősre bővülne a hálózatuk, amelyben most 40-en dolgoznak.
A növekedési lehetőség pedig adott: Magyarországon 100 lakosra mindössze 29 életbiztosítási szerződés jutott 2011-ben, miközben Ausztriában 118, Csehországban 62, Lengyelországban pedig 58. Az idén a cég 100 millió foritnyi állománydíjú biztosítást szeretne közvetíteni. Ami a jövőt illeti: a későbbiekben nyitnának más cégek és más termékek felé is, hitelek és befektetési termékek értékesítését egyaránt megfontolnák.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.