Már kinevezése előtt a hazai médiaipar legbefolyásosabbjai között tartották számon Vidus Gabriellát, a Magyar RTL új kereskedelmi igazgatóját, aki a poszttal együtt az ország legnagyobb sales house-a, az R-time irányítását is átvette. Diplomáját a Kereskedelmi és Idegenforgalmi Főiskolán szerezte, a harmadéves szakmai gyakorlatot Kanadában, a Toronto Intercontinentalban töltötte. 1996 elején tért vissza Magyarországra – immár tárgyalóképes angolnyelv-tudás birtokában –, de az idegenforgalomnak hamar búcsút intett. 1996-ban ugyan telepített idegenvezetőként Máltán töltött néhány hónapot, az utazási irodák sorozatos bedőlése után azonban levonta a megfelelő következtetést. Egy rövid rendezvényszervezési kitérő után – ahol akkoriban „minden azon múlt, ki kit fizet le” – már a televízió következett: 1997 augusztusában a TV2 csapatához csatlakozott a Pócsik Ilona által irányított kereskedelmi igazgatóság ügyfélmenedzsereként, majd key account manager lett.
Az úttörőket hajtotta a lelkesedés: a mintegy ötvenfős társaság fél évig minden hétvégét munkával töltött. A tárgyalásokon ismerkedett meg az akkortájt Magyarországra – a Universal McCann élére – érkező Steve Varcoe-val, aki 1999 októberében – immár a nagy rivális RTL kereskedelmi igazgatói székéből – egy másfajta partneri viszonyt ajánlott. Vidus Gabriella, aki a TV2-t addigra már „kissé túlszabályozottnak” érezte, elfogadta a meghívást, és 2000 áprilisában munkába állt új főnöke mellett. Két év múlva csoportvezetőből értékesítési vezető lett, a 2004 végén megalakult R-time-nak 2005 óta ügyvezető-helyettese. Steve Varcoe idei távozásával ügyvezetővé lépett elő, s egyúttal a tévétársaság kereskedelmi igazgatójává is kinevezték. Az R-time februárban kezdődött átszervezését és arculatváltását a kezdetektől ő irányította. Az alkalmanként az agresszivitásig kemény Steve-vel való összehasonlítás természetesen elkerülhetetlen: „Soha nem leszek angol” – mondja Vidus Gabriella, de jelzi: ha a kell, ő is az asztalra tud csapni.
Az új igazgató a képernyőn is szerepelt már, méghozzá megszámlálhatatlan alkalommal. Az RTL néhány évvel ezelőtti station ID-jében ő fűzte a gyöngyöket. Életében akkor járt először spotforgatáson – a céget ingyen reklámozta –, és nem kapott kedvet a folytatáshoz…
Érdemeit a szakma is elismeri. A Marketing & Média által elkészített, a magyar médiaipar 50 legbefolyásosabb emberét sorra vevő listán – amelynek összeállítása még a kereskedelmi igazgatói kinevezése előtt lezárult – a 19. helyezett Vidus Gabriella a legfiatalabb, a szebbik nem képviselői közül egyedül Hidvéghy Melinda, a hazai közterületi reklámpiacot domináló Epamedia csoport vezérigazgatója előzi meg.
R-time. A Magyar RTL 100 százalékos tulajdonában lévő sales house, amely jelenleg az RTL Klub mellett 11 kábelcsatorna reklámidejét és az RTL csoport weboldalainak felületeit értékesíti, de a kínálat hamarosan bővülni fog. Információink szerint a társaság tavaly 36-38 milliárd forintos árbevételt ért el.
Vidus Gabriella (32)
Eljegyzett, az esküvői gratulációkkal már csak egy évig kell várnunk. Szabadidejében – ha éppen nem kedvenc csatornáját, az RTL Klubot nézi – szívesen főz, és vendégül látja barátait és kollégáit.
Nem hagyott fel a tanulással, újra elővette francianyelvtan-könyveit.
R-time. A Magyar RTL 100 százalékos tulajdonában lévő sales house, amely jelenleg az RTL Klub mellett 11 kábelcsatorna reklámidejét és az RTL csoport weboldalainak felületeit értékesíti, de a kínálat hamarosan bővülni fog. Információink szerint a társaság tavaly 36-38 milliárd forintos árbevételt ért el.
Vidus Gabriella (32)
Eljegyzett, az esküvői gratulációkkal már csak egy évig kell várnunk. Szabadidejében – ha éppen nem kedvenc csatornáját, az RTL Klubot nézi – szívesen főz, és vendégül látja barátait és kollégáit.
Nem hagyott fel a tanulással, újra elővette francianyelvtan-könyveit.-->
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.