Amikor 2002 októberében egy jó barátomtól kaptam egy meghívót az akkor számomra teljesen ismeretlen WiW-re, nem gondoltam volna, hogy az akkor még csupán pár ezer tagot számláló közösségépítő oldal hét év alatt a magyar világháló egyik legfontosabb csomópontjává válik. Ehhez ugyanis nem elég csupán egy jó ötlet, annál sokkal többre van szükség.
Talán ezt bizonyítja, hogy gyakorlatilag csak az első nagyobb, 2005-ös átalakulása révén lett az akkoriban stagnáló iwiw a leglátogatottabb közösségi portál. Az akkori sikerükön fellelkesülve sorra jelentek meg a követők is, rövid idő alatt számos ismerősi hálózat jelent meg a magyar piacon, ám ezek nem tudták veszélyeztetni az ötletgazda elsőségét.
A mostani megújulás azonban különbözik az előzőtől, mert más a célja: nem a további szédületes bővülés, hanem az elért eredmények, a meglévő felhasználók megtartása, méghozzá a külföldi óriásokkal szemben. Belépett ugyanis a képbe a legnagyobb nemzetközi ismertségi hálózat, a világszerte 180 millió felhasználóval rendelkező Facebook. Az újabb kihívóra – amelyet 2004-ben, tehát a WiW után két évvel alapítottak – hetek alatt több százezer honfitársunk regisztrálta magát. Az oldal egyik legfőbb vonzereje az a több ezer, a felhasználók által fejlesztett apró alkalmazás, amely szórakoztatóbbá teszi az oldalon való böngészést.
Az Iwiw üzemeltetői – érzékelve, hogy a Facebook kivetette a hálóját a felhasználóikra – a legjobb fegyvert használják a védekezésre: átvették, ami külföldön is jól működött, és megpróbálják hazai tartalommal megtölteni. Az eddigi sikereiket annak a mentalitásuknak köszönhetik, hogy nem elégedtek meg a jó alapötlettel, nem ültek a babérjaikon az első sikerek után sem, hanem folyamatosan gondozták, fejlesztették a terméküket. Kérdés, hogy az egyre erősödő külföldi konkurenciával szemben ez mire lesz elég.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.