A magyar vásárlók jó része az élelmiszer-kereskedelmi vállalatok akciós újságjával a kezében megy el a hétvégi nagybevásárlásra, hogy az otthon bejelölt, éppen olcsóbban kapható cikkekből beraktározzon egy jó adagot.
Az árháború ráadásul a válság miatt egyre élesedik, de hozzá kell tenni, hogy a magyar vásárlók pénztárcája mindig is lapos volt, hiszen az elmúlt húsz évben – a külföldi kölcsönökre alapított műkonjunktúra rövid és gyermekeinknek túl sokba kerülő éveit leszámítva – csak kormánypropagandában dübörgött a gazdaság.
Jól látják ezt a multinacionális cégek is. Igaz, az egyik külföldi kereskedelmi lánc vezetője rendszeresen elmondja a sajtóbeszélgetések során, hogy alacsonyan tartott fogyasztói áraikkal segíteni akarnak a gyengülő magyar vásárlóerő szinten tartásában. Kérdés azonban, hogy milyen áron.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.