BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Bryce-Dyer-Hatch: Hogyan lehet felvenni a versenyt az ingyenes ajánlatokkal?

Még a jelentős eszközökkel rendelkező vállalatok is lassan verik vissza az ingyenes terméket kínáló versenytársaikat. ennek oka a profitközpontokra épülő struktúra és gondolkodásmód.

A digitális világon kívül is terjednek az egy-egy terméket vagy szolgáltatást ingyen ajánló üzleti modellek.

a fenyegetett vállalatok menedzserei nehezen tudják kitalálni, hogyan reagáljanak: egy jelenleg is zajló kutatás azt állapította meg, hogy egyesek túl gyorsan, míg a legtöbben nem elég gyorsan lépnek, még akkor sem, ha elegendő erőforrással rendelkeznek.

Nagy kihívás túllépni a profitközpontokra épülő struktúrán, ami eltántorítja a menedzsereket az ingyenes ajánlatok gondolatától.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.