Griff-CRM Kft. néven új üzleti tanácsadó leányvállalatot alapított a Griffsoft Informatikai Rt. - tudta meg lapunk Ládonyi János ügyvezető igazgatótól, aki 49 százalékban tulajdonosa is az új cégnek. A vállalkozás a Microsoft által a közelmúltban Magyarországon is elindított ügyfélkapcsolati rendszer (CRM) bevezetésével foglalkozik. Az informatikai megoldás a közép- és kisvállalatok számára készült, s az értékesítésük az ügyfélszolgálati tevékenységük hatékonyságát javíthatja.
A rendszer három problémára kínál megoldást: a vevők hatékonyabb megszerzésére, a már megszerzett vevők megtartására és a jobb vezetői, alkalmazotti informáltságra - emelte ki Ládonyi János. Bevezetésének költsége - rendszermérettől függően - átlagosan 2-5 millió forint, kevesebb, mint az ugyanekkora vállalatnagyságra szóló vállalatirányítási rendszereké (ERP). A Griff-CRM Kft. első ügyfele a Főnix Hotel Kft., amely oktatóközpontot és szállodát üzemeltet a CRM rendszerrel.
A Griffsoft Rt. saját fejlesztésű ERP rendszerével már közel másfél évtizede van jelen a költségvetési szervek és a vállalatok piacán. A cég elnöke, Szajbély György a közelmúltban azt nyilatkozta lapunknak, hogy a társaság az idén már az egymilliárd feletti árbevételű cégek klubjába tart. Hozzátette: az egy évvel korábbihoz képest közel megduplázható forgalom legalább 30 százalékban az uniós csatlakozás nyomán megnyíló pályázatoknak köszönhető. Ismeretes, hogy már tavaly is jótékonyan hatott az üzleti szoftverpiac ezen szegmensére a szaktárca által kiírt, közel félmilliárd forintos pályázat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.