A Panasonic termékek gyártója, a Matsushita Electric Industrial Co. Ltd. bejelentette, hogy a következő üzleti évben - lapos televízióinak és digitális kameráinak erőteljes promóciójával - európai eladásainak 10 százalékos növekedését szeretné elérni.
A Matsushita arra számít, hogy európai bevételei a március 31-én befejeződő pénzügyi évben a tavalyival nagyjából megegyező szinten alakulnak majd: akkor 9,3 milliárd dollárt tettek ki, ami teljes bevételének 12,5 százalékát jelentette.
A világ legnagyobb szórakoztató elektronikai gyártója az április 1-jével kezdődő esztendőben 1,25 millió plazmatévét tervez eladni Európában, 44 százalékkal többet, mint idén - nyilatkozta Hitoshi Otsuki, a társaság európai tevékenységért felelős vezetője. Ugyanakkor az eladott LCD-televíziók számát 75 százalékkal 1,4 millióra szeretnék növelni. (MTI)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.