Az esemény Berlinben egy óriási parti keretében ünnepelték meg. Az ebből az alkalomból nyitva tartó elektronikai üzleteket a rajongók hada lepte el. Éjfélig a Potsdamer Platz-on nagy partit csapva ütötték el az időt a rajongók és az érdeklődők. A Sony Center csordulásig megtelt érdeklődőkkel. A Sony jó egy éves késéssel dobta piacra Európában saját legújabb generációs játékkonzolát a Microsoft (X-box 360) és a Nintendo (Wii) után. Az Egyesült Államokban és Japánban a készülék már november óta kapható.
A Playstation 3 közel hatszáz eurós árával messze a legdrágább játékkonzol a piacon. Ennek fejében viszont blu-ray lejátszóval is rendelkezik filmek vetítéséhez nagyfelbontású minőségben. A DVD formátum következő generációjának technológiai szabványáért vívott küzdelemben a blu-ray erők a játékkonzolt is területhódítási céllal vetik be a HD-DVD formátumot támogató csapatok ellen. A Sony a viszonylag lanyha amerikai és japán értékesítési kezdet ellenére is tartja magát kitűzött céljához, azaz március 31-ig hatmillió darabot kíván eladni világszerte a játékkonzolból. A jó egy éve forgalmazott Microsoft X-box 360 már több mint tízmillió példányban kelt el. (MTI Eco)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.