A dél-koreai Samsung elektronikai konszern új modellekkel nyit offenzívát helyzetének megerősítésére az európai mobiltelefon piacon. A készülékeket szokatlanul vékony és könnyű kivitel jellemzi.
A világpiaci versenyben harmadik legnagyobb mobiltelefon gyártó le kívánja dolgozni lemaradásának jó részét a Nokia és a Motorola mögött, miután tavaly növekedett hátránya. A lemaradást elhibázott modellpolitikájának tulajdonították a szakértők. A Motorola nagy sikereket könyvelhetett el "Razr" modellcsaládjával, amelynek forgalma viszont az utóbbi időben már visszaesett. A koreai konszern készülékei viszont ezzel szemben nem találták el a nyugati vásárlók ízlését. Ezt az piac első visszajelzései alapján az új modellekkel sikerült orvosolnia.
Seung Kak Kang, a Samsung németországi igazgatója kijelentette, hogy nyitni kívánnak a tömegtermékek piaca felé, de fő területüknek változatlanul a prémium szegmenst tekintik. Az olcsó készülékek piacára nem viszont kívánnak belépni. A Samsung ezzel meg kívánja különböztetni magát a piacvezető Nokiától, amely nyereségessége rovására is forszírozza készülékei értékesítését a fejlődő piacokon.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.