Ezt a véleményt támasztja alá az is, hogy a Világgazdaság információi szerint voltak olyan jelentős – ugyancsak zöldmezős autóipari – beruházások az elmúlt években, amelyeket azért bukott el Magyarország, mert közvetlen autópálya-összeköttetés hiányában a gyártó nem tudta volna tartani a gyártási folyamatok miatt szükséges feszes szállítási időket.
Erre példa a Hyundai. A koreai autóipari multi egymilliárd euró értékű befektetésének színhelyéül végül azért választotta Csehországot, mert a logisztikailag megfelelőnek ítélt Nyugat-Magyarországon nem talált kvalifikált munkást, ugyanakkor Kelet-Magyarországról nem teljesült volna az a szempont, hogy a Szlovákiába betelepülő beszállítók másfél óra alatt elérjék a gyárat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.