A most nyilvánosságra hozott eredmény messze felülmúlta a Wall Street várakozásait, a gyorsétterem-lánc amerikai eladásai növekedtek a most záruló negyedévben – tudósít az AP. A legtöbb étterem számára nehézséget jelentő működési költségek mindössze két százalékkal emelkedtek, az eladások pedig elsősorban a már meglévő üzletekben emelkedtek.
A pénzügyi válság hatására a legtöbb vendéglátóipari üzlet csökkenő profittal kénytelen számolni, a McDonald’s-ot viszont nem érintik a nehézségek. A lánc éppen a Dollár menüjének köszönhető sikerét, mivel takarékosabb ajánlatokat nyújt, mint más éttermek. A vezérigazgató optimista a következő negyedéves kilátásokat illetően is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.