A közösségi portál és a keresőóriás hétfőn jelentette be együttműködését, amely a MySpace fél éve tartó munkájának újabb fázisát jelenti. A MySpace mintegy hét hónapja vezette be MySpaceID azonosítóját, amelyet most a Google segítségével szeretne kiterjeszteni más weblapokra is – jelenti az AP.
A két netes cég most összekapcsolja a két különböző azonosítót: a MySpaceID-t és a Google Friend Connect technológiáját. Az illetékesek szerint az egyszerűbb weboldalak, például blogok tulajdonosai szívesebben használják majd az utóbbi azonosítót.
A döntéssel újabb lépést tesz a MySpace riválisa megelőzése felé: a Facebook a múlt héten mutatta be Facebook Connect szolgáltatását, amellyel szeretné hálószerte összefogni 130 millió felhasználóját.
A két cég egyre nagyobb mértékben vonja ellenőrzése alá a tagok személyes adatait és várható, hogy a jövőben a közösségi portálok jelentős marketing eszközzé válnak majd. a MySpace eddig is a Google-t bízta meg reklámjainak értékesítésével, míg a Facebook a Microsoft partnere.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.