A cég szóvivője szerint gazdasági szempontok mellett az indiai alkalmazottak 17 napos sztrájkja is hozzájárult ahhoz, hogy felmerült a költöztetés gondolata - írja a Business Standard.
Így felmerült, hogy az i30-ast is előállító csehországi üzembe telepítenénk át az i20-ast, de szóba jöhet a Szentpétervár közelében létesülő, új oroszországi üzem, vagy a törökországi Izmitben már működő gyár is.
Az i20 legnagyobb piaca Európa, ám a márka számára Indiában is fontos modellnek számít. Ezért a helyi piac ellátását valószínűleg továbbra is a chennai üzemre bízzák.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.