BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Három év alatt duplázna a djuice

A Telenor Magyarország 15–26 éves fiataloknak szóló mobilmárkájának, a djuice-nak jelenleg 400 ezer előfizetője van, a cél az, hogy három év alatt megduplázzák a számukat – mondta Biró Balázs, a márka vezetője. A márka öt hónappal ezelőtt vált ki a Telenorból – akkor még a Pannon GSM –, Magyarország második mobilszolgáltatójából. Az elmúlt hónapokban 70 ezer előfizető cserélődött ki, míg a teljes előfizetői szám nem változott. A márka mind a három mobilszolgáltatóval versenyez, így a Telenorral is. n MTI-Eco

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.