BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Vezető márkák közt a Vodafone

Európa harmadik legértékesebb márkája a Vodafone – derül ki a Eurobrand 2010 felmérésből, amelyben 24 ország 16 iparágának több mint háromezer márkáját vizsgálták meg. A Vodafone az idén 2009-hez képest egy helyet lépett előre a ranglistán, annak köszönhetően, hogy az öt legnagyobb cég közül egyedüliként a válság ellenére is növelni tudta márkaértékét. Ezzel a telekommunikációs óriáscég a maga 25,3 milliárd eurós márkaértékével jelenleg a rangsor harmadik helyén áll. Európa legmeghatározóbb márkáinak a listáján az első helyet 27,6 milliárd eurós márkaértékével a luxuscikkeiről ismert francia LVMH foglalja el, míg a második pozíció a Nokiáé. n VG

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.