E-kereskedelem. Klasszikus garázscégként indult, ma 1,3 millió felhasználót tudhat magának és másfél millió különféle terméket kínál a Vatera.hu. A hazai e-kereskedelem meghatározó szereplőjének számító vállalkozás 2001-ben még alig 11 millió forint átmenő forgalmat bonyolított, ma ugyanez a mutató 17,6 milliárd – így összegezte az első évtized fejleményeit Gerő Viktor ügyvezető igazgató. Dinamikus növekedés jellemzi a folyó pénzügyi évet is, az átmenő forgalomban 43, az ebből eredő nettó bevételben 44 százalékos növekedéssel számol a cégvezetés. Az előző pénzügyi évet már egymilliárd forint feletti bevétellel zárták. Az aukciós portálként indult Vaterán sorra jelennek meg a hagyományos bolti kereskedelem képviselői is az eladók sorában, a vevők egyre gyakrabban keresik az azonnali fix áras tranzakciókat, ennek nyomán az oldal egyre inkább klasszikus webshoppá alakul át.
Az idén a divat- és ruházati cikkek viszik a pálmát, a vaterázók termékszám és átmenő forgalom alapján ezekre licitálnak leggyakrabban. Forgalom alapján még kiemelkednek az otthon/építkezés, számítástechnika, autó-motor, műszaki cikk és elektronika termékcsoportok. Ez év őszén új kategóriákkal is bővült a portál: megjelent a delikatesz, drogéria és állattartás kategória is, amelyekben jelenleg 32 ezer termék fut. SGy
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.