BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Kinőtte a garázst a Vatera

Aukciós oldalból egyre inkább webshoppá alakul

E-kereskedelem. Klasszikus garázscégként indult, ma 1,3 millió felhasználót tudhat magának és másfél millió különféle terméket kínál a Vatera.hu. A hazai e-kereskedelem meghatározó szereplőjének számító vállalkozás 2001-ben még alig 11 millió forint átmenő forgalmat bonyolított, ma ugyanez a mutató 17,6 milliárd – így összegezte az első évtized fejleményeit Gerő Viktor ügyvezető igazgató. Dinamikus növekedés jellemzi a folyó pénzügyi évet is, az átmenő forgalomban 43, az ebből eredő nettó bevételben 44 százalékos növekedéssel számol a cégvezetés. Az előző pénzügyi évet már egymilliárd forint feletti bevétellel zárták. Az aukciós portálként indult Vaterán sorra jelennek meg a hagyományos bolti kereskedelem képviselői is az eladók sorában, a vevők egyre gyakrabban keresik az azonnali fix áras tranzakciókat, ennek nyomán az oldal egyre inkább klasszikus webshoppá alakul át.

Az idén a divat- és ruházati cikkek viszik a pálmát, a vaterázók termékszám és átmenő forgalom alapján ezekre licitálnak leggyakrabban. Forgalom alapján még kiemelkednek az otthon/építkezés, számítástechnika, autó-motor, műszaki cikk és elektronika termékcsoportok. Ez év őszén új kategóriákkal is bővült a portál: megjelent a delikatesz, drogéria és állattartás kategória is, amelyekben jelenleg 32 ezer termék fut. SGy


Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.