Napi 5 millió forintnyival kevesebb áramot használ a hazai síneken futó, 60 FLIRT villamos motorvonat a hagyományos mozdonyvontatásúnál, óránként 160-nal száguld Tata és Győr között, bevált balatoni expressznek is, holott elővárosi használatra vette őket a MÁV.
A gyártó svájci Stadler mára szervizzel és kocsiszekrény gyárral is megtelepedett Magyarországon, és hamarosan forgóváz javító bázist is nyit. A Stadler Trains Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója, Dunai Zoltán válaszolt a Világgazdaságnak.
További részletek a csütörtöki Világgazdaságban
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.