Az első negyedévben folytatódott a múlt év végén indult trend, és éves összevetésben ismét csökkent a táblagépek globális forgalma. Az IDC adatai szerint összesen 47,1 millió tabletet értékesítettek világszerte a január- márciusi időszakban, ami 5,9 százalékos visszaesést jelent az egy évvel korábbihoz képest. Ez egyébként nagyobb visszaesést jelent, mint amit 2014 utolsó negyedévében mért a cég, akkor ugyanis mindössze 3,2 százalékos volt a zuhanás a 2013 októbere és decembere közötti értékhez viszonyítva. Az IDC szakemberei szerint ugyanakkor a zuhanás ellenére akadnak biztató jelek is, így például egyre nagyobb a kereslet az olyan táblagépek iránt, amelyekbe SIM kártyát is lehet helyezni, és így képesek kapcsolódni a mobilhálózatokra.
A piac legnagyobb szereplője az első negyedévben is az Apple volt, azonban a társaság iPad-jai iránt alaposan visszaesett a kereslet. Mindössze 12,6 milliót adtak el belőlük, ami 22,9 százalékkal maradt el az egy évvel korábbitól. A nagy rivális Samsung sem dicsekedhet eredményével, több mint 16 százalékkal csökkent a dél-koreai társaság tablet-forgalma, 9 millió eszközt tudtak eladni. A Lenovo továbbra is folyamatosan növeli értékesítését, a cég táblagép forgalma közel negyedével bővült. A kis kihagyás után a piacra 2013 végén visszatérő LG nagyon alacsony bázisról produkált hatalmas ugrást, 14-szeresére növelte értékesítését éves összevetésben. Ebben nagy szerepet játszott az amerikai mobilszolgáltatókkal kötött megállapodása.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.