A vállalat tájékoztatása szerint a számítógépek mellett okostévéken, okostelefonokon, táblagépeken, illetve számos, internetkapcsolatra képes játékkonzolon, valamint set-top boxon lesz használható a szolgáltatás ezekben az országokban, már az induláskor. Azt azonban egyelőre nem lehet tudni, hogy mennyibe kerül majd a fogyasztóknak havonta a Netflix megoldása. A társaság elsőként Japánban jelent meg az ázsiai piacon, ott szeptember 2-án indult el a szolgáltatás, a bevezetést a SoftBank nevű mobilcéggel kötött stratégiai megállapodással támogatta meg a cég.
Ázsiában nyilvánvalóan a kínai piac a fő cél a Netflix számára, azonban az ottani bonyolult viszonyok miatt a társaság menedzsmentje jobbnak látta, ha először tapasztalatokat szereznek a térségben. A cég távlati terveiben a teljes globális lefedettség szerepel, a jövő év végére világszerte 200 országba vinnék el a megoldásukat.
Ennek megfelelően igen intenzíven terjeszkednek Európában is, tavaly ősszel többek között Németországban, Franciaországban és Ausztriában is elérhetővé vált a szolgáltatás, idén októberben pedig a spanyol, olasz, portugál és izlandi piac következik. Sőt, az Index szerint az LG okostévék frissítésekor néhány hete rövid időre a Netflix-alkalmazás is megjelent a menüben, ami arra utal, hogy a vállalatnál már készülnek a magyarországi bevezetésre is.
A társaság szolgáltatását világszerte mintegy 65 millióan használják, csak a második negyedévben 3,3 millió új előfizetőre tettek szert. A cég 1,64 milliárd dolláros bevétellel zárta az április–júniusi időszakot, ami 22 százalékos növekedést jelentett az egy évvel korábbihoz képest.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.