Nem sokkal azután, hogy a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) engedélyezte Andy Vajnának, hogy cége megvásárolhassa a TV2-t, a hatóság a konkurens RTL Klub üzletfeleinél kezdett kérdezősködni az RTL árképzéséről és üzletpolitikájáról - írja a Népszabadság.
A lap szerint a GVH azt kezdte vizsgálni, hogy a tévécsatorna visszaél-e a piaci erőfölényével. A médiaügynökségeknek és reklámozóknak kiküldött levélben még a jövő évi terveikre is rákérdezett a hivatal, ami üzleti titoknak minősül.
A Népszabadságnak nyilatkozó egyik médiaügynökség-vezető azt mondta, nem érti a GVH-vizsgálatot, hiszen az RTL nem kötötte meg a kezét, egyszerűen csak csomagban kínált kedvezőbb reklámperceket több, általa működtetett csatornára. Szerinte a versenyhivatali vizsgálat olyan, mintha azt vizsgálnák, hogy a karácsonyi akciók idején a boltok miért pakolják egy dobozba a borotvahabot és a dezodort.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.