A közösségi média mellett több technológiai cég és távközlési szolgáltató is komoly segítséget nyújtott a párizsi merényletek idején. Ilyenkor megszokott módon a Twitter a leggyorsabb információforrás, oldalukon keresztül szállást is fel lehetett ajánlani a lezárt francia fővárosban rekedtek számára. A közösségi média erejét mutatja, hogy pár óra alatt egymillió szálláslehetőséget kapcsolatos tweetet tettek közzé. A szállásfoglalást és vendéglátást alaposan felforgató Airbnb is felszólította regisztrált párizsi szállásadóit, hogy fogadják be a fedél nélkül maradtakat. A Facebook pedig bekapcsolta a Safety Check nevű funkciót, amelyet a 2014. októberi aktiválása óta eddig csak ötször, természeti katasztrófák alkalmával indítottak el. Segítségével több millióan jelezték ismerőseiknek, hogy biztonságban vannak. A fuvarrendelő mobilalkalmazást működtető Uber kikapcsolta azt a funkciót, amely automatikusan változtatja a fuvardíjat, ha nő a kereslet, így a hétvégén alaptarifával használhatták szolgáltatását a párizsiak.
A Google a Hangouts szolgáltatáson, míg a Microsoft a Skype-on keresztül segített azzal, hogy ingyenessé tette a kommunikációs alkalmazásokból indított hívásokat. A legnagyobb amerikai mobilcégek közül a Verizon, a Sprint, a T-Mobile és az AT&T is ingyenessé tette a Franciaországba irányuló hívásokat.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.