Ha jó stadionok lesznek, majd lesz több nézője is a magyar focinak - erről beszélt Sipos Jenő, az MLSZ szóvivője a Sport TV-ben az NSO beszámolója szerint. Mindezt két nappal azután, hogy a legújabb NB I-es forduló meccseire átlagosan 1600 néző volt kíváncsi.
"Ha megfelelő lesz az infrastruktúra, tehát ha nem luxus, de korszerű stadionok lesznek, ha megfelelő a játéktér, fedett lelátók vannak, megfelelő kiszolgáló helyiségek, oda szívesebben mennek ki a szurkolók. Értem ezalatt az ultraszurkolókat is, a családokat, nőket, férfiakat és gyerekeket is" - mondta az MLSZ-szóvivő, egyben új fogalmat is bevezetve az "ultraszurkoló" szóval.
A klubok szerepéről is beszélt a szóvivő: „Nagyon fontos szempontnak tartom azt, hogy a klubok kicsit nagyobb figyelmet fordítsanak a marketingtevékenységre, tehát programot kínáljanak a szurkolóknak a hétvégeken, hogy érdemes legyen kimenni az adott stadionba az adott mérkőzésre, mert ott jól érezheti magát a gyermek, a felnőtt, a nő és az ultraszurkoló is. Tehát a klubok marketingtevékenységében is javításra van szükség.”
Arra is válaszolt, hogy a szövetség ebben a kérdésben tud-e segíteni a kluboknak: „Helyi szinten a kluboknak kell kialakítani, hogy hogyan tudják bevonzani a szurkolókat, másképp kell a szurkolókhoz szólni Pakson, Diósgyőrben, Debrecenben vagy a fővárosban, ebben a kluboknak vannak kiemelkedő feladatai.”
„Természetesen az MLSZ is ad ehhez bizonyos támogatásokat, de ne várjanak a klubok az MLSZ-re, hanem saját területileg oldják meg ezt a kérdést, hiszen nem lehet mindegy egy klub számára sem, hogy ötszáz vagy ötezer néző előtt játszik a csapata, a játékosok is szívesebben futnak ki olyan stadionba, ahol telve vannak a lelátók” - tette hozzá.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.