Elsöprő lendülettel terjeszkedik a világ legnagyobb online tévé- és videotékája, a Netflix. A 190 országban filmeket, saját gyártású sorozatokat és tévéadásokat kínáló szolgáltató előfizetőinek száma 2016 végére meghaladta a 94 milliót, csak az évzáró negyedévben hétmillió új ügyfelet szereztek, kétharmadrészt az Egyesült Államok határain kívülről. A Reuters elemzői csupán ötmilliós növekedéssel számoltak, és alulbecsülték a forgalmi és profitadatokat is.
A cég ugyanis a másfélszeresére, 67 millió dollárra növelte negyedéves nyereségét az előző év azonos időszakához képest, míg a bevételeit 36 százalékkal 2,47 milliárd dollárra gyarapította. A jó hírekre nyolc százalékkal erősödött az árfolyam, de ebben az is benne volt, hogy a Netflix becslései szerint a folyó negyedévben újabb 5,2 millióval bővítik előfizetői táborukat. Mindez azt jelzi, hogy az épp egy éve meghirdetett agresszív terjeszkedés stratégiája bevált, igaz, a hatalmas piacot jelentő Kína továbbra is fehér foltnak számít a cég világtérképén, eddig ugyanis nem sikerült megegyezni a hatóságokkal a tartalmak szűréséről.
A streamszolgáltató hálózata tavaly januártól 130 országgal, köztük hazánkkal bővült. Az első hónapot ingyen adják, utána 8 és 12 dollár közötti előfizetési díjat szednek a választott csomagtól függően. A magyarországi nézettségnek egyelőre erős korlátot szab a magyar szinkron hiánya és a feliratos filmek szűkössége.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.