Sorra nyitja a miniáruházakat, illetve az ún. „pop-up store”-okat Európa – és a világ – nagyvárosainak centrumában az IKEA. Legutóbb például Zürich belvárosában debütált egy, az agglomerációs nagyáruházak koncepcióját erőteljesen felrúgó üzlet, de a 2015-ös piaci irányváltás óta már van hasonló egységük az Egyesült Királyság, Kanada, Norvégia, Olaszország, Japán, és Kína nagyvárosaiban is – írja a Pénzcentrum.
Az IKEA hosszú távú célkitűzése, hogy közelebb kerüljön vásárlóihoz, hogy azok úgy és ott vásárolhassanak, ahogyan éppen igényük van. Ennek köszönhetően az egyes piacokon más és más megoldást tesztel a lakberendezési vállalat
- reagálta a Pénzcentrum megkeresésére az IKEA Magyarország.
Hozzátették:
A vásárlási élmény növelése érdekében az IKEA többcsatornás értékesítési modelljében mind a fizikai, mind az online térben szeretné a fent említett közelséget megteremteni, így bizonyos országokban, mint Magyarországon az IKEA új, fenntartható módon működő áruházat nyit, online szolgáltatásait fejleszti, míg más országokban olyan pop-up megoldással áll elő, ahol az elsődleges cél az inspiráció átadása, a leggyakrabban vásárolt IKEA termékek árusítása vagy az online rendelt termékek átvétele.
Az IKEA kiemelte: Magyarországon egyelőre az alig 3 hónapja nyílt új soroksári áruházra, illetve az online szolgáltatások fejlesztésére és a vásárlói igények kielégítésre fókuszálunk, így egyelőre itthon a lakberendezés szerelmesei nem fognak a fővárosban vagy vidéken a belvárosban hasonló megoldással találkozni. A cseh-magyar-szlovák régióban azonban az IKEA szeretne létrehozni egy hasonló megoldást a jövőben, a projekt egyelőre az előkészítés fázisában van – mondták.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.