A nyereség 60,9 millió dollár, részvényenként 8 cent volt, szemben az egy évvel korábbi 61,55 millió dolláros, részvényenként 9 centes veszteséggel. Az egyszeri tételeket nem számolva az egy részvényre jutó nyereség 16 cent volt január-márciusban. Elemzők 607,6 millió dolláros bevétel mellett részvényenként 12 centes profitot vártak.
A reklámbevételek 21 százalékkal, 575 millió dollárra nőttek, meghaladva az elemzők által várt 523,1 millió dolláros szintet.
A teljes bevételen belül a külföldről származó jövedelmek 318 millió dollárra rúgtak, éves szinten 53 százalékkal nőttek.
Az Egyesült Államokban befolyó bevételek éves összevetésben 2 százalékkal, 347 millió dollárra nőttek.
A Twitter felhasználóinak száma éves szinten 3 százalékkal növekedett az első negyedévben, 336 millió aktív felhasználója volt, ebből 69 millió az Egyesült Államokban, 267 millió pedig külföldön. Elemzők 334 milliós számot vártak.
A felhasználók számát azért követik nagy figyelemmel a befektetők, mert a jövőbeni potenciális reklámbevételek fokmérőjének tekintik.
A 2006-ban alapított vállalat részvényeit 2013-ban vezették be a New York-i tőzsdére, és története során először a tavalyi utolsó negyedévben tudott felmutatni nyereséget. A befektetőknek komoly fejtörést okozott , hogy a Twitter korábban mindig veszteséges volt, jóllehet a médiában mindenhol felbukkan, és nagy népszerűségnek örvend híres emberek, sportolók és politikusok körében. A vállalat vezetése arra számít, hogy a 2018-as évet nyereséggel zárják.
A Twitter kedden 31,22 dolláros árfolyamon zárt, az egy évvel korábbihoz képest 107,14 százalékkal, az év elejéhez képest pedig 26,9 százalékkal nőtt az értéke. A tőzsdenyitás előtti elektronikus kereskedésben 13 százalékos pluszban, 34,40 dolláron állt az árfolyam.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.