BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Elindult a nyomtatott Facebook

A világ egyik legnépszerűbb közösségi médiafelülete negyedéves nyomtatott magazint hozott létre Grow néven.

Grow címmel indított újságot a Facebook – írta meg a 24.hu.

A világ egyik legnépszerűbb közösségi médiafelülete negyedévente megjelenő nyomtatott magazint hozott létre Grow néven, amivel az üzleti vezetőket szeretné megcélozni a Facebook. Bár a magazinnak van digitális kiadása is, az új lap elsősorban nyomtatott termék, és egyben Mark Zuckerberg cégének első offline kiadványa.

Fotó: Facebook

Az első, júniusi szám már meg is jelent.

A lap olyan platformként határozza meg magát, amely a status quót megkérdőjelező embereket, vállalatokat és trendeket mutat be. Az első lapszám ennek megfelelően feltörekvő újító márkákat és üzleti történeteket mutat be.

A magazin első számának fekete-fehér címlapjára a svéd Oscar Olsson, a H&M fiatalokat célzó, Nyden almárkájának kreatív igazgatója került.

Az új kiadványt olyan helyeken terjesztik, mint például a londoni Heathrow repülőtér üzleti jeggyel utazók számára fenntartott várója, illetve különböző londoni exkluzív árusítóhelyek.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.