Grow címmel indított újságot a Facebook – írta meg a 24.hu.
A világ egyik legnépszerűbb közösségi médiafelülete negyedévente megjelenő nyomtatott magazint hozott létre Grow néven, amivel az üzleti vezetőket szeretné megcélozni a Facebook. Bár a magazinnak van digitális kiadása is, az új lap elsősorban nyomtatott termék, és egyben Mark Zuckerberg cégének első offline kiadványa.
Az első, júniusi szám már meg is jelent.
A lap olyan platformként határozza meg magát, amely a status quót megkérdőjelező embereket, vállalatokat és trendeket mutat be. Az első lapszám ennek megfelelően feltörekvő újító márkákat és üzleti történeteket mutat be.
A magazin első számának fekete-fehér címlapjára a svéd Oscar Olsson, a H&M fiatalokat célzó, Nyden almárkájának kreatív igazgatója került.
Az új kiadványt olyan helyeken terjesztik, mint például a londoni Heathrow repülőtér üzleti jeggyel utazók számára fenntartott várója, illetve különböző londoni exkluzív árusítóhelyek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.