BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A régióban terjeszkedne a MiniCRM

Nemzetközi szinten is hódítana a MiniCRM, az ügyfélkezelési megoldást fejlesztő cég terveinek komoly lökést adhat a Deutsche Telekom versenyén elért első hely. A társaság által kidolgozott webalapú rendszer fókuszában az értékesítési folyamat áll, a cég összes ügyfelének adatait és a feladatokat egy rendszerben, naprakészen tárolja.

Augusztus végén megnyerte a Magyar Telekom által kiírt „Üzleti appok versenye” megmérettetést, majd szeptemberben a Deutsche Telekom regionális versenyén is az első helyen végzett a MiniCRM Zrt.. A társaság a vállalatok ügyfélkezelési problémáira fejlesztett ki egy hatékony, egyszerűen használható és könnyen menedzselhető megoldást. „A MiniCRM egy webes alkalmazás, vagyis a cégek már akkor számottevő összeget megspórolnak, amikor úgy döntenek, hogy ezt a megoldást választják, hiszen nincs szükség többmilliós beruházásra, hónapokig tartó bevezetésre” - mondta el Leskó Norbert, a MiniCRM Zrt. vezérigazgatója. A havi előfizetési díjért használható rendszer menedzseléséhez nincs szükség komoly informatikai tudásra, akár a cégvezető, vagy az ügyfelekkel való kapcsolattartásért felelős munkatárs is könnyen a vállalkozás igényeinek megfelelően formálhatja. Emellett a MiniCRM képes rugalmasan alkalmazkodni a változó cégmérethez, mind funkcionalitásában, mind árában.

„Saját tapasztalataink és elvárásaink alapján indult meg az ügyfélkapcsolat kezelési rendszer fejlesztése, mivel más vállalkozásaink kapcsán azzal szembesültünk, hogy nincs olyan CRM megoldás, ami átfogóan képes kiszolgálni egy kisebb vagy közepes méretű cég igényeit” - számolt be a kezdetekről Leskó Norbert. A társaság 2009-ben jött létre, az első publikus verzió már 2010-ben elkészült. A múlt év komoly mérföldkőnek számít a MiniCRM életében, ekkor egy nagyobb verziófrissítéssel jelentek meg a piacon. A rendszer jelenleg már támogatja a mobileszközökről történő használatot is, így akár okostelefonról vagy táblagépről is el lehet érni.
A MiniCRM alkalmazás fókuszában az értékesítési folyamat áll, a cég összes ügyfelének adatait és a feladatokat egy rendszerben, naprakészen tárolja. Az alkalmazás segítségével nyomon követhető, hogy az ügyfelek épp hol helyezkednek el az értékesítési folyamatban és az automatizált utánkövetés használatával továbblépésük is elősegíthető.

„A MiniCRM egyik fő megkülönböztető jellemzője az értékesítés és a szolgáltatás módja. Nem csak fejlesztjük a rendszert, de tanácsadást is kínálunk mellé, hogy az azt alkalmazó vállalkozások minél jobban ki tudják használni a megoldásban rejlő lehetőségeket. Mivel egy kézben van a tanácsadás és a fejlesztés is, nagyon odafigyelünk arra, hogy olyan terméket készítsünk, ami könnyen megérthető és használható. A funkcionalitást vizsgálva igazából nem egy-egy konkrét képessége teszi egyedivé, hanem az, hogy minden, ami az ügyfélkezeléssel kapcsolatban fontos lehet, rendelkezésre áll a rendszerben” - fűzte hozzá a MiniCRM Zrt. vezérigazgatója.

 

 

 

 

A MiniCRM-et alapvetően kkv-knak találták ki, így az ügyfelek döntő többsége ebből a körből érkezik, azonban előfordul, hogy nagyobb cégeknél is ezt a megoldást választják egy-egy projektre. A vállalatnak jelenleg 350 ügyfele van és mintegy 1800 felhasználója. A tervek szerint hamarosan megkezdik a nemzetközi terjeszkedést, amely során a régióra összpontosítanak. „Ehhez nagyon jókor jött a Deutsche Telekom versenyén elért siker, mivel az egyik felajánlás az volt, hogy a távközlési cég a régió hat országában felveszi a portfóliójába a termékünket és értékesíti vállalati ügyfelei körében” - közölte Leskó Norbert.

A cégvezető elmondása alapján komoly fejlődés várhat a MiniCRM-re. „Itthon a kkv-k mintegy 4-5 százaléka rendelkezik valamilyen, az ügyfélkezelésben használható rendszerrel. Ugyanakkor a nyugat-európai és amerikai példák alapján azt lehet mondani, hogy a kis- és közepes vállalkozások 30-40 százaléka számára lehet igen hasznos egy ilyen megoldás. Ez csak itthon és a régióban, a szomszédos országokban potenciálisan többtízezer ügyfelet jelent” - vázolta a lehetőségeket Leskó Norbert.

 

 

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.