Milyen a BFZ ideális ügyfele?
Az ideális ügyfél a kíváncsi, széles látókörű zenekedvelő, kortól függetlenül; az az ember, aki olyan közösséghez akar tartozni, amelynek tagjait a zene univerzális nyelve köti össze.
És mennyire tökéletes ügyfél a BFZ?
A BFZ olyan ügyfél, amilyennek mi a tökéletes partnert elképzeljük. A minőségi szolgáltatásban hiszünk, és ezt várjuk el az üzleti partnereinktől is. Épp emiatt értékeljük sokra az MKB Bank által nyújtott profi, de mégis személyes jellegű szolgáltatást, ami a hosszú távú üzleti kapcsolat alapja.
Hogyan különböztetik meg magukat a versenytársaktól?
Frissek vagyunk, kíváncsiak, és folyamatosan újragondoljuk magunkat. Minden zenészünket a művészi folyamat középpontjába állítjuk, ahelyett, hogy csak fenntartanánk a szokásokat és tradíciókat.
Van olyan ország vagy helyszín, amelyet a zenekar második otthonának tekint?
Sok olyan nemzetközi zenei központot tekintünk második otthonunknak, ahol jó barátaink lelkesen várják a BFZ visszatérését. Hihetetlenül pozitív és lojális közönségünk van.
Sok vállalatnak okoz gondot a fontos pozíciókban lévő embereik megtartása. Ez mennyire gond a BFZ-nél?
Igyekszünk olyan egyedi környezetet létrehozni a zenészeknek, amelyben megvalósíthatják szakmai álmaikat, ezzel tartva fenn a motivációjukat. Emellett Fischer Ivánnál kevés inspirálóbb vezető lehet; ő a legjobbat hozza ki a világ egyik legnépszerűbb, legizgalmasabb és legismertebb előadóművészeti intézményének tagjaiból.
Stefan Englert (46) 2012 januárja óta a világ tíz legjobb zenekara közé választott BFZ ügyvezető igazgatója. Előtte a bambergi szimfonikus zenekar menedzsereként dolgozott. Házas, két gyermek édesapja.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.