"A fesztivál évről évre felszippantja a ma és a jövő döntéshozóit, hogy kizökkentve őket a napi rutinból, közösen kezdjenek gondolkozni a mindenkit érintő kihívásokról” - mondta Barna Tamás. A program idén is a jövő megoldatlan kérdéseire fókuszál, azokat a területeket kutatva, amik továbblendítik az iparágat. Az idei konferencia témája a márkaélmény, ami egy olyan megkülönböztető erejű gazdasági tényezővé vált, amiért a fogyasztók hajlandóak többet fizetni. Barna Tamás szerint a siker érdekében vannak olyan trendek, amivel minden piaci szereplőnek számolnia kell:
1. Média, ügynökség és megrendelő szinergia
“A jövőt már csak együtt képzelhetjük el. Nincsenek külön utak, csak akkor lehet sikeres egy márka, ha a szereplők úgy működnek együtt, mintha egy irodában ülnének.”
2. A branding jövője valójában a debranding
“A márkázott tartalmak a következő időszakban szintet fognak lépni, így a márkák egyre tökéletesebb álcákat kezdenek alkalmazni. Lassan képtelen lesz megállapítani egy mezei fogyasztó, hogy szerkesztőségi tartalmat olvas, vagy reklámot. 2017-ben már a kamuflázs stratégiának áll a zászló, amihez a médiának is alkalmazkodnia kell.
3. A kaméleon márkák előretörése
“A világ mindenki számára más, és ezt persze a márkák is jól tudják. Nincs olyan image, ami a teljes célcsoportnál betalál, ezért a márkák kaméleonként egyre több arcukat kezdik mutatni akár egy kampányon belül, így válnak empatikusabbá a fogyasztókkal. Nem véletlen, hogy egyre elterjedtebb a dinamikus arculat is.“
A BrandFestival tartalma a hazai konferenciák között egyedülálló, hiszen az ügynökségi, a tartalom-szolgáltatói és a megrendelői oldal együttes erőivel állították össze, összesen 30 véleményvezér segítségével. Nem véletlen, hogy BrandFestival idei kabalája a piros flamingó, ami színével kilóg a sorból. Túlragyogja a többit, mert nem éri be az átlagossal. Ilyenek a konferencia résztvevői és a márkáik, amiket munkájukkal fényesebbé, hangsúlyosabbá tudnak tenni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.