BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Csúcsvezetők és márkák találkozója az idei BrandFestival

Október 27 és 28 között kerül megrendezésre a BrandFestival, a marketing- és kommunikációs szakma regionális csúcstalálkozója. Az esemény előtt néhány héttel a szervező Republic Group ügyvezető igazgatója, Barna Tamás mondja el a közeljövő előrejelzéseit, hiszen a Brandexperience téma körül forgó konferencia számára az időjárásnál fontosabb, mi jósolható a branding szakma számára.

"A fesztivál évről évre felszippantja a ma és a jövő döntéshozóit, hogy kizökkentve őket a napi rutinból, közösen kezdjenek gondolkozni a mindenkit érintő kihívásokról” - mondta Barna Tamás. A program idén is a jövő megoldatlan kérdéseire fókuszál, azokat a területeket kutatva, amik továbblendítik az iparágat. Az idei konferencia témája a márkaélmény, ami egy olyan megkülönböztető erejű gazdasági tényezővé vált, amiért a fogyasztók hajlandóak többet fizetni. Barna Tamás szerint a siker érdekében vannak olyan trendek, amivel minden piaci szereplőnek számolnia kell:

1. Média, ügynökség és megrendelő szinergia
“A jövőt már csak együtt képzelhetjük el. Nincsenek külön utak, csak akkor lehet sikeres egy márka, ha a szereplők úgy működnek együtt, mintha egy irodában ülnének.”

2. A branding jövője valójában a debranding
“A márkázott tartalmak a következő időszakban szintet fognak lépni, így a márkák egyre tökéletesebb álcákat kezdenek alkalmazni. Lassan képtelen lesz megállapítani egy mezei fogyasztó, hogy szerkesztőségi tartalmat olvas, vagy reklámot. 2017-ben már a kamuflázs stratégiának áll a zászló, amihez a médiának is alkalmazkodnia kell.

3. A kaméleon márkák előretörése
“A világ mindenki számára más, és ezt persze a márkák is jól tudják. Nincs olyan image, ami a teljes célcsoportnál betalál, ezért a márkák kaméleonként egyre több arcukat kezdik mutatni akár egy kampányon belül, így válnak empatikusabbá a fogyasztókkal. Nem véletlen, hogy egyre elterjedtebb a dinamikus arculat is.“

A BrandFestival tartalma a hazai konferenciák között egyedülálló, hiszen az ügynökségi, a tartalom-szolgáltatói és a megrendelői oldal együttes erőivel állították össze, összesen 30 véleményvezér segítségével. Nem véletlen, hogy BrandFestival idei kabalája a piros flamingó, ami színével kilóg a sorból. Túlragyogja a többit, mert nem éri be az átlagossal. Ilyenek a konferencia résztvevői és a márkáik, amiket munkájukkal fényesebbé, hangsúlyosabbá tudnak tenni.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.