Az OOH egyszerre a legősibb és az egyik legmodernebb média: ma már a járókelőket akár személyre szabott hirdetésekkel is meg lehet szólítani, hála a digitális kijelzőknek és az arcfelismerő szoftvereknek.
Egy átlagos fogyasztó egyetlen nap alatt 50 OOH felület mellett halad el, a 15–69 éves korosztály 94,3 százaléka naponta találkozik valamilyen out-of-home eszközzel.
A kültéri megoldásokat tekintve a klasszikus citylightoktól kezdve a járműreklámon át az épületvetítésig minden megtalálható az ODEX megbízóinak portfóliójában, a beltéri reklámeszközöket illetően pedig az edzőtermek mosdóiban található tükörmatricák, a brandingelt ásványvizes palackok, valamint a bevásárlóközpontokban a brandingelt „következő vásárló” rudak is a számtalan kreatív felület részét képezik.
Az ODEX napi kapcsolatban áll a piac valamennyi médiatulajdonosával, naprakész információkkal, statisztikai adatokkal segítik ügyfeleiket. Rálátásuk van a legújabb, legfrissebb, legaktuálisabb piaci kínálatra és innovatív lehetőségekre egyaránt. Annak, aki bele akar vágni egy out-of-home kampányba, több kihívással is szembe kell néznie.
Az érvényes jogszabályok ismeretén kívül a hirdetőnek hatékony módon kell válogatnia az eszközök között. Ráadásul egy homogén kampányhoz több céggel érdemes megállapodni, ezért a szervezés sok adminisztrációval jár. Az ODEX segítségével azonban a hirdetők a lehetőségek közül a legjobbat, a leghatékonyabban és az elérhető legjobb áron fogják megkapni. Az IKO Csoport tagjaként működő cég az idén lett tízéves, legtöbb dolgozójuk azonban ennél is régebb óta van a szakmában.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.