BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Kirobbanó sikerrel indult a Farm VIP a TV2-n

November 14-15-én, hétvégén, ismét a TV2 csatornát választotta a legtöbb néző mind a három fő célcsoportban (A18-59, A18-49, A4+) egész nap és főműsoridő tekintetében is*. Kirobbanó sikerrel mutatkozott be a TV2 vadonatúj realityje a Farm VIP és tarolt idősávjában a Dancing with the Stars is. Átlag nézői részesedét tekintve a hétvégén teljes napon a 18-59 évesek 9,4 százaléka, a 18-49 évesek 9,1 százaléka és a teljes lakosság 10,7 százaléka. Főműsoridőben ezek az arányok 13,8 százalék, 13,3 százalék, 17,3 százalék. Ezekkel az eredményekkel magasan több néző választotta a TV2-t, mint a fő konkurens csatornát, az RTL Klubbot.

A szombat esti Dancing with the Stars újra sok nézőt ültetett le a tévék elé, idősávjában a legnézettebb volt mind a három fő korcsoportban (A18-59, A18-49, A4+). A 18-59 évesek 17,2 százaléka választotta, 10 százalékponttal többen, mint az RTL Klub azonos idősávját, ahol csupán a nézők 7,2 százaléka volt jelen. A DWTS a 18-49 évesek körében 16,2 százalékot, a teljes lakosság körében 22,3 százalékot ért el, míg az azonos idősávban az RTL Klub ezekben a korcsoportokban jóval kevesebb nézőt, 8,0 százalékot és 6,1 százalékot mondhatott magáénak. Este az RTL Klubon futó Apatigris újra alulmaradt a nézőkért folyó versenyben, hiszen mind a három célcsoportban kevesebb néző választotta, mint a TV2 azonos idősávját (A18-59, A18-49, A4+). A műsort a 18-59 évesek körében 9,6 százalék választotta, 6,0 százalékponttal kevesebben, a 18-49 évesek körében 9,3 százalék, 5,3 százalékponttal kevesebben, míg a teljes lakosság körében 8,2 százalék, 11,6 százalékponttal kevesebben, mint a TV2 csatorna azonos idősávját (15,6 százalék; 14,6 százalék; 19,8 százalék).

Fotó: TV2

Vasárnap kirobbanó sikerrel indult Farm VIP, ami hétfőtől hétköznap esténként jelentkezik a Mintaapák után. A teljes lakosság körében több mint 1 millió nézőt ültetett le a tévék elé, ezzel a hét legnézettebb műsora lett. A 18-59 éves korcsoportban is csak a Magyarország-Izland focimeccs tudott nagyobb nézőszámot elérni, így ebben a korcsoportban a második helyet szerezte meg magának a 464 ezres nézőszámmal. A műsor a saját idősávját is fölényesen nyerte: a tévénéző 18-59 évesek 18,2 százaléka a Farm VIP-t választotta, míg az RTL Klub azonos idősávját 2,6 százalékponttal kevesebben, 15,6 százalék. A 18-49 évesek körében is nagy volt a különbség a 2 csatorna nézői részesedése között, a Farm VIP 17,7 százalékot, az RTL Klub azonos idősávja 16,8 százalékot ért el. A teljes lakosság körében még nagyobb volt a különbség, hiszen a műsor megnyerte a nézők 20,9 százalékát, 4,6 százalékponttal többet, mint a fő konkurens azonos idősávja. A Farm VIP és az RTL Klub Álarcos énekes műsorának közös idősávja tekintetében is tarolt a TV2 mind a három korcsoportban, mert ha a két műsor közös idősávját nézzük (19:09-20:29), akkor is nagyobb nézői részesedést ért el a TV2 új reality műsora, mint az RTL Klub maszkos műsora.

Fotó: TV2

A hétvégén a TV2 esti hírműsora, a 18 órakor kezdődő Tények is magas nézői részesedést tudott elérni, a négy éves vagy annál idősebbek körében: szombat este 19,7 százalékot, vasárnap este pedig 20,4 százalékot, amivel a műsor mind a két napon megnyerte idősávját. Mindamellett, a 18-49 évesek körében is jól teljesített, hiszen ebben a korcsoportban is a Farm VIP-t megelőző Tényeket több néző választotta, mint az RTL Klub azonos idősávját (16,5 százalék vs. 16,3 százalék).

*2020.11.14-15. átlag nézői részesedését tekintve (SHR%)

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.