A Facebookot egyre többen használják, az elmúlt három hónapban például mintegy 75 millióan csatlakoztak világszerte. Nem csupán ez adta a növekedést, a hirdetések hatékonysága is folyamatosan javul. Felhasználónként a Facebook már több mint 21 dollárt keresett az elmúlt egy évben.
A cég pedig nemcsak bevételt termel, hanem ennek jókora részét nyereségként teszi el, a befektetők legnagyobb örömére. A vállalat 40 százalékos nettó profitrátával működik már, és hiába beszélnek sokszor a költségek várható növekedéséről, ezt mindig képes ellensúlyozni a bevételek nagyobb bővülése.
A közelmúlt nagy botrányai miatt persze sokan figyelnek most a Facebookra, de a kétkedőknek alighanem csattanós választ adott Mark Zuckerberg és a cégvezetés. Egyelőre nem nagyon látszódnak a negatív hatások, és nagy kérdés, hogy a második negyedévben mi várható. A költségek vélhetően emelkedni fognak, de a bevételek is szépen bővülhetnek az elemzők szerint, vagyis a profit erős maradhat.
A jó hírek után pozitív volt a piaci reakció, és 170 dollár közelében, 6 százalék feletti pluszt lehetett látni a jelentés előtti állapothoz képest. Fontos ez a szint, ugyanis ha ezt sikerül megugrani, akár 20 dolláros menetelés is jöhet. Ha nem sikerül, akkor 170 dollár alatt kicsivel pedig el lehetne engedi egy ilyen spekulatív pozíciót, vagyis kedvező rövid távú lehetőség is adódhat a kockázatvállalók számára. Az biztos, hogy a cég a gyorsjelentésével megtette a tőle telhetőt egy jó májushoz a részvénynél.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.