A zenei koncertek és fesztiválok a népszerűbbek a 19-29 évesek körében, mint a Trónok harca vagy a Star Wars – derül ki a K&H ifjúsági indexéből. A kutatás szerint a pénzügyi kérdésekre a fiatalok 57 százaléka nyitott.
A legnépszerűbb téma a 19-29 éves korosztály körében az öltözködés és a divat. Az is várható volt, hogy a nők túlnyomó része, 85 százaléka fogékony ez a kérdéskör iránt. Az viszont figyelemre méltó, hogy férfiaknál is nagyon magas, 65 százalékos ez az arány. A különböző elektronikai készülékek a férfiak 80 százalékát hozza lázba, de a nők 63 százaléka számára is érdekes – olvasható a felmérésben.
A fiatalok többsége nyitott a pénzügyi kérdések, a bankkártyák, -számlák, megtakarítások iránt. Ezek a témák az átlagnál jobban érdekelték a fiatalokat, 57 százalékuk számára fontosak. A diákok körében még népszerűbbek a pénzügyi témák, 71 százalékuk tartotta ezeket izgalmasnak.
A pénzügyi kérdések az alacsony végzettségűek kevesebb, mint felét kötik le, míg a diplomások sokkal fogékonyabbak irántuk, 69 százalékos arányban kísérik figyelemmel. A K&H tapasztalatai szerint a fiatalok körében egyre népszerűbbek az olyan innovatív pénzügyi szolgáltatások, mint a tavaly bevezetett mobiltárca, amellyel bankkártya fizikai jelenléte nélkül, NFC funkcióval rendelkező okostelefonnal lehet kényelmesen, egyszerűen és biztonságosan fizetni. A mobiltárca-használók idén március végéig 152 530 alkalommal fizettek a telefonjukkal.
A K&H kutatásából az is kiderül, hogy bár a Star Wars az egyik legérdekesebb sorozat a fiatalok körében, így is csak a 42 százalékukat köti le. Ráadásul ez az eredmény is a férfiaknak köszönhető, akiknek 62 százalékát érdekelte, a nőknek viszont csak 21 százaléka követi figyelemmel a Star Wars-történeteket.
A másik világszerte népszerű sztárprodukció, a Trónok harca mindössze a magyar fiatalok 39 százalékának jön be. A szóban forgó sorozatokat verik népszerűségben a különböző koncertek és fesztiválok, előbbiek 58, míg utóbbiak a fiatalok 52 százalékát érdeklik. Ugyanakkor a vloggerek és különböző influencerek mindössze a fiatalok 32 százalékát érdeklik.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.