L. Simon László, a reklámadóról szóló törvény beterjesztője az atv.hu kérdésére azt válaszolta: a reklámadóból befolyó összegek függvényében kell majd arról dönteni, hogy érdemes-e változtatni a törvényen. L. Simon bízik abban, hogy a cégek nem alkalmazzák az adóelkerülése trükkjeit.
A portál kérdésünkre, hogy milyen időintervallumban merülhet fel a módosítás szüksége, az államtitkár úgy válaszolt, hogy inkább a pár hónapos praxist követően.
L. Simon támogatja azt az ötletet, hogy a bevételt a minőségi sajtóra költsék, azt mondta, hogy felveti ezt a miniszternek, illetve a miniszterelnöknek, de azt nem tudja ígérni, hogy elfogadják a javaslatát. A politikus egyébként megjegyezte, hogy nyilván vita téma lenne, hogy mit definiálhatunk minőségi sajtónak, de a kérdésben megfogalmazott állítással egyetért: szükséges a minőségi sajtó megerősítése.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.