BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Még durvább lehet a helyzet - szigoríthatnak is a reklámadón

Pár hónap múlva jöhet a változtatás, ha nem folyik be elég adóbevétel.

L. Simon László, a reklámadóról szóló törvény beterjesztője az atv.hu  kérdésére azt válaszolta: a reklámadóból befolyó összegek függvényében kell majd arról dönteni, hogy érdemes-e változtatni a törvényen. L. Simon bízik abban, hogy a cégek nem alkalmazzák az adóelkerülése trükkjeit.

A portál kérdésünkre, hogy milyen időintervallumban merülhet fel a módosítás szüksége, az államtitkár úgy válaszolt, hogy inkább a pár hónapos praxist követően.

L. Simon támogatja azt az ötletet, hogy a bevételt a minőségi sajtóra költsék, azt mondta, hogy felveti ezt a miniszternek, illetve a miniszterelnöknek, de azt nem tudja ígérni, hogy elfogadják a javaslatát. A politikus egyébként megjegyezte, hogy nyilván vita téma lenne, hogy mit definiálhatunk minőségi sajtónak, de a kérdésben megfogalmazott állítással egyetért: szükséges a minőségi sajtó megerősítése.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.