BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Nők behálózva

A net teljes népességénél nagyobb arányban emelkedett a női internetezők száma a múlt évben - jelenti a Nielsen/NetRatings. Az előretörés az USA piacán különösen tavaly decemberben, a karácsony előtti időszakban volt látványos, amikor 6 százalékkal több nő szörfölt a hálón, mint egy évvel korábban. A trend az internetes hirdetések közreadói számára jelent értékes információt: hiszen a kezdetben elsősorban az üzleti döntéshozó férfiak és a fiatalok célcsoportjának elérésére koncentráló világhálón eszerint a háztartási döntéshozó nők is mind nagyobb hatékonysággal szólíthatók meg. Ez különösen az FMCG (gyorsan mozgó fogyasztási cikkek) szektorában jelenti a közvetlen fogyasztói kommunikáció kiszélesedésének lehetőségét. Az USA-ban az otthoni interneteléréssel rendelkezők 52 százalékát képviseli a gyengébb nem, ennek ellenére a nők a férfiaknál kevesebb időt szörfölnek -vagyis határozottabban jutnak el céljaikhoz. A Nielsen/NetRatings elkészítette a tavalyi karácsonyi szezon leggyakrabban látogatott keresőinek, illetve weboldalainak toplistáját, amelyet - a korábbiakhoz hasonlóan - az AOL vezet.

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.