BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

A Lycos vesztett a spamcsatában

Úgy tűnik, sikertelenül végződik az első európai kéretlen reklámlevél (spam-) ellenes kampány, amelyet a Lycos Europe hirdetett meg. Az internetes portált és keresőt üzemeltető cég december elsejétől elérhetővé tett egy különleges képernyőkímélőt, amely a felhasználók számítógépének szabad kapacitását felhasználva ismert spammer oldalakra küld lekéréseket végtelen ciklusban. Az elképzelések szerint ha elég sokan használják a Make Love Not Spam ("Szeretkezz, ne spamelj!") nevű képernyővédőt, a reklámlevélküldő szerverek túlterhelődnek és lelassulnak. A spamküldők válaszul a képernyővédőt tartalmazó internetes oldalt nagyon gyorsan feltörték, és az azóta is elérhetetlen. (Computerworld)

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.