Renate Künast, a fogyasztóvédelemért felelős német miniszter szerint meg kell védeni a fogyasztókat a különféle szolgáltatásokat az emelt díjas SMS ellenében nyújtók ellen - írja a Financial Times Deutschland. A miniszter törvénytervezete szerint az egy eurónál drágább üzenetekre külön fel kell hívni a vásárlók figyelmét, akiknek valamiképpen vissza is kell igazolniuk, hogy tudatában vannak a költségeknek. A nemritkán több mint két euróért kínált csengőhangok, játékok, logók ellen a televíziós reklámokban úgy védekeznének, hogy előírnák: az árnak legalább akkora méretben és időtartamban kell megjelennie a képernyőn, mint annak a telefonszámnak, ahová a drága szöveges üzeneteket várják. (VG)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.