A Sun Microsystems a saját hardvereszközeivel kombinálva a Deutsche Telekomnál vezeti be a világ legnagyobb SAP alapú ügyfélszámla-kezelési rendszerét, amely húszezer felhasználót szolgál ki. Összehangolja továbbá a negyvenmillió vezetékes ügyfélhez kapcsolódó alapvető fontosságú üzleti folyamatokat. A rendszer 250 millió adatrekordot, azaz mintegy kilenc terabájtnyi adatot kezel. A rendszerfrissítéssel a német távközlési szolgáltató legalább felére csökkentheti fejlesztési és üzemeltetési költségeit, optimalizálhatja a folyamatokat és a munkaerő-kihasználást. Deutsche Telekom a közeljövőben további alkalmazásokat kíván áthelyezni az új infrastruktúrára. (VG)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.