Egy hónappal áprilisi indulása után máris túlteljesítette másfél éves árbevételi tervét az SPSS magyarországi kizárólagos képviselete. Az eredetileg 18 hónap alatt 0,5 millió dolláros forgalmat ígérő cég immár 1 milliós bevételt remél 2005-re - mondta el Lippert Krisztián, a franchise-rendszerben SPSS Hungary nevet használó Statistical Products Kft. ügyvezetője.
Az elmúlt napokban sikerült két nagy üzletet is tető alá hozni. Az OTP Bank, amely SPSS-termékekre épülő rendszerében komplett megoldást dolgozott ki a Bázel II. irányelvek teljesítésére, most 60 millió forintért valamennyi hazai és külföldi érdekeltségére kiterjesztette a licenceket. Így a termékfejlesztés és a kockázatkezelés az egész csoportban egyetlen egységes platformon működik. Ezzel egy időben a Vodafone Magyarország is a cég adatbányászati eszközének bevezetése mellett döntött.
Alan Harton, az SPSS régiós vezetője szerint jó döntés volt a viszonteladói rendszer megreformálása. Lippert Krisztián kiemelte: az év hátralévő részében inkább a piacépítésre koncentrálnak. Azt tervezik, hogy fő konkurensük, a SAS licenceit birtoklók is a frissítési csomag áráért kaphatnak a legújabb SPSS-termékekből. (VG)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.