Az értékesítését új it-alapokra is helyező Nissan autógyár a régiós nagykereskedelmi rendszer kiépítésével, a közelmúltban egy magyar számítástechnikai céget, a KFKI csoporthoz tartozó LNX Hálózatintegrációs Rt.-t bízta meg. A japán cég az új koncepció jegyében nem országonként, hanem régiónként működtet disztribúciós képviseleteket, minden lehetséges funkciót összevonva a könyveléstől az autók kiszállításán át a vámügyintézésig. Az új stratégiát elsőként Kelet-Közép-Európában próbálja ki a cég, régiós központja Budapesten kezdte meg működését.
A Nissan az átszervezéssel korszerűsíti az informatikai hátteret is. A régiós központ az Infoparkban működik, ahol a hálózati kapcsolatot Cisco-eszközökön valósítják meg. A kivitelezőt pályázat útján választották ki, amelyen három cég indult, s a több mint 40 millió forintos megbízást végül az LNX nyerte el.
A strukturált kábelrendszer mellett vezeték nélküli hálózatot, valamint IP-telefonrendszert hoztak létre. Így ha egy helyiségben nem lenne elegendő kábeles csatlakozási pont, a noteszgépekkel a vezeték nélküli kapcsolaton keresztül is fel lehet jelentkezni a hálózatba. A Nissan most építteti ki - szintén az LNX-szel - professzionális videokonferencia-rendszerét, amelyen keresztül bonyolítják majd a nyugat-európai központtal, és az országos képviseletekkel folytatott megbeszéléseket. (VG)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.