BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Erősít az Axel Springer online divíziója

A kiadó 29 portált üzemeltet, ezek közül kiemelten kezeli a magazin portfoliót. Az eddig egymástól független tartalommal és szolgáltatásokkal rendelkező site-jait networkbe szervezte: október 10-től a Nana.hu ernyőként fogja össze a női portálokat (Nana, Kiskegyed, Hölgyvilág, Gyöngy), tartalmi kínálatát a gasztronómiában a Mindmegette.hu, az ezotériában - a szintén megújult - Astronet.hu, az otthonteremtésben pedig a Lakáskultúra Online gazdagítja.
A honlapok megmaradnak önálló márkáknak, elérhetőségük a közvetlen domainekről továbbra is lehetséges, de network-tagként több csatorna köti össze őket. A tartalmi csatlakozáson felül integrált fórum-platform és egységes belépés egyszerűsíti a látogatók eligazodását.

A Nana network könnyed kikapcsolódást kíván látogatóinak nyújtani. A bővebben vett célcsoport 18-49 éves nők, de az indulást kísérő online, print és e-DM kampány során a 20-40 éves korosztály elérésére koncentrált a kiadó.
A Nana hirdetéseiben három fő témakört emelt ki az AS: a párkapcsolatokat, az egészséges életmódot, és a baba-mama témát.

Az Astronet tartalmi és szolgáltatásainak kibővülésével egyidejűleg a honlap új, tetszetős külsőt is kapott. Az indulás alkalmából meghirdetett nyereményjátékban a látogatóknak 4 héten át kell heti egy kérdésre válaszolniuk a főnyeremény és a garantált nyeremények elnyeréséért.

Az ismertséget támogató print hirdetések az AS női magazinjaiban jelennek meg, bannerek külső portálokon is futnak: az iwiw, a harmonet, a babanet, az origo, a habostorta, a házipatika, a velvet, az adnetwork egyes oldalai és a hírkereső alkotják a mixet. Az Astronet egy-egy szolgáltatását kiemelve a freemail-en és az iwiw-en targetált hirdetések hívják fel a figyelmet a nyereményjátékra.

A network koncepciójának, designjának és bevezető kampányának kidolgozásában a kiadó a Kirowskival működött együtt. A reklámkampány kreatívjait és a médiavásárlást is a Kirowski végezte. A műszaki kivitelezést és részletes designok legyártását az AS a saját stábjával készítette el. A projectet a magazin portfolió termékmenedzsere Földi Kata vezette. A termék kifejlesztésével az AS online magazin divíziója új rugalmasabb és kreatív lehetőségekben még bővebb kommunikációs ajánlatokkal lép a piacra. VGO

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.