Lényeges, hogy ne az álláskereső, hanem a munkaerőt kereső vállalat hirdesse magát.
A toborzás során fontos a célcsoportok meghatározása, ha ugyanis beazonosíthatatlan álláskeresők használják a site-ot, akkor a társaságoknak nem éri meg az, hogy ott hirdessenek.
A jó weboldalhoz elengedhetetlen az akadálymentes szolgáltatás-használat is, melyet csak a minél teljesebb körű automatizálással lehet elérni.
Amennyiben egy weboldalon kevesebb az automatikusan elérhető lehetőség, a kimaradt feladatokat emberi erőforrással kell megoldani, ez azonban több időt és pénzt jelent.
A site látogatottságának növelése, maximalizálása minden online vállalkozásnál fontos feladat. Ennek érdekében reklámozni kell az adott weboldalt, ami nem feltétlenül kerül pénzbe. Ha a honlap keresőbarát, akkor elérhetjük, hogy sok kulcsszóra a mi site-unk egy-egy oldala jelenjen meg a keresők találati oldalán.
A másik eszköz a "partnerség", amikor "tartalmat" adunk egy olyan website-nak, amelynek megvan a megfelelő célközönsége. A hatékonysághoz szükség van továbbá a látogatottság, az online és offline kampányok mérésére, a website tartalmának javítására is. VGO
A teljes cikk itt olvasható
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.