A You Tube internetes videomegosztó portált választotta az amerikai Time magazin az év találmányának.
Az indoklás szerint az ingyenes szolgáltatás gyors felemelkedésével és rendkívüli népszerűségével "újraírta az információ internetes továbbításának szabályait."
A 2005 elején alapított "garázs-vállalkozás" alig másfél év alatt nőtte ki magát napi több millió látogatót vonzó videó megosztó portállá, mire a Google mintegy 338 milliárd forintnak megfelelő összegért felvásárolta idén októberben.
A YouTube továbbra is az érdeklődés kereszttüzében áll, ugyanis, bár a Google-tranzakció után felerősödött a cég azon tendenciája, hogy a kiadóknál megpróbálja legalizálni a hálózatán keringő tartalmakat, szép számmal akadnak olyan váallakozások, amelyeknek szúrja a szemét videói megosztása. Legutóbb az amerikai profi kosárlabdaszövetség, az NBA, a brit Premier League és a Bayern csapata emelt szót videói eltávolítása miatt.
A Time listáján a második helyezett egy rákot okozó nemi betegség ellen kifejlesztett oltóanyag lett. (MTI - HVG)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.