A londoni üzleti napilap szerint Jan Friis és Niklas Zennström - akik tavaly 2,6 milliárd dollárért eladták a Skype-üzletet az eBay internetes kereskedőháznak - "nagy felbontásúhoz közeli" minőségű, hirdetésekből finanszírozott programcsomagot kínál a felhasználóknak, akik személyre szabhatják a csomagokat, és konferenciahívásokkal menet közben megbeszélhetik az éppen nézett műsor tartalmát más felhasználókkal.
A Venice Project névre keresztelt szolgáltatás várhatóan jövőre indul, de hatezer egyéni felhasználó részvételével már folynak a próbák, írta a Financial Times.
Friis a lapnak nyilatkozva hangsúlyozta, hogy a Venice Project a YouTube-tól és egyéb videocserélő online szolgáltatásoktól eltérően hagyományos tévéállomások program szerinti profi műsorait kínálja, teljes képernyős változatban.
A vállalkozás jövedelme abból ered majd, hogy a kínálatába felvett és világszerte sugárzott csatornák reklámbevételeiből részesedést kap. Ennek mértéke attól függ, hogy az adott reklámidőt a tartalomtulajdonos, vagy a Venice Project saját értékesítési osztálya adja-e el, áll a Financial Timesban. A társaság ösztönzőkkel fogja serkenteni felhasználóit arra, hogy szolgáltassanak magukról személyes információkat, megkönnyítve a reklámozóknak a megfelelő termékek promócióját. (MTI Eco)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.