A digitális rádiózás indulásakor a már ismert, erős brandek élveznek majd előnyt – állítja a Telkes Tanácsadó Zrt. és a Closseum Budapest Kft. által készített Javaslat a digitális átállás stratégiájára című vitairatában. Az Informatikai és Hírközlési Minisztérium számára az európai uniós közbeszerzési eljárást követően elkészült dokumentum szerzői úgy vélik: a földfelszíni analóg sugárzás leállásakor (amelynek legkésőbbi dátuma az Európai Bizottság döntése értelmében 2012 eleje), amikor a frekvencia helyett a készülékeken a rádiók neve alapján kell keresni, a jól ismert nevek és szlogenek helyzeti előnyben lesznek/maradnak a kisebb, illetve az újonnan piacra lépő versenytársakkal szemben. Ennél több is igaz lehet: a digitalizációval bekövetkező tartalombővülés nyomán az erős branddel rendelkező szolgáltatók akár a televíziós piacra is beléphetnek. (Jó példa erre a francia NRJ zenei rádió, amely immár televíziós zenecsatornáját is elindította, és virtuális mobilszolgáltatással is megjelent a piacon.) VGO
A teljes cikk ITT olvasható
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.