Az Origo újdonságai közé tartozik például az oldal kiszélesítése, amely a könnyebb áttekintést, olvasást teszi lehetővé. Változtak a színek, betűk és a dobozok formái is.
A címlapon rovatfülek jelentek meg, melyek lehetővé teszik, hogy a főoldal elhagyása nélkül betekintést nyerhessünk az adott témákba. A keresőprogramot -Vizsla24- az OK-hu- ra cserélték. A kereső arculatát úgy alakították ki, hogy az illeszkedjen a hírportál új külsejéhez. A Kreatív információja szerint a hírportál új külseje már készen volt, mikor az Ok-hu-t fejlesztették, de az új keresővel előbb jelentkeztek a nyilvánosság előtt, mint az arculatváltással. A redizájn feladatait az Origo házon belül intézte.
„Az új verzió megjelenéséhez külön nem kapcsolódik kampány, ugyanakkor idén is lesz egy általános Origo népszerűsítés” - mondta Weyer Balázs főszerkesztő.
A hvg.hu is új dizájnnal rukkolt elő január 19-én. Hirschler Richard, a portál főszerkesztője a kreativ.hu-nak elmondta, hogy a fejlesztések házon belül végezték. Korábban 2004-ben újult meg az oldal, akkor is belső fejlesztés eredményeként, míg 2000-ben külső cég dolgozott az arculaton.
Itt is az oldal kiszélesítésével valósul meg, hogy a tartalmat rövidebb főoldalon olvashatjuk.
A portál tervezi, hogy bővíti szolgáltatásinak körét, de már most több videó, fotó és multifunkcionális információ jelenik meg a hvg.hu főoldalán. (VGO-kreativ.hu)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.