BÉT logóÁrfolyamok: 15 perccel késleltetett adatok

Tarol a Skype for Business

A  Skype for Business szolgáltatás hatalmas népszerűségre tett szert a  vállalati ügyfelek körében, mivel pénzt és időt lehet megtakarítani  az egyszerű és kényelmes lehetőséget nyújt a kapcsolattartásra.

A vállalati ügyfélkör mindig is jelentős részét adta a Skype használók családjának és jelenleg több mint 30 százalékát teszi ki a  171 milliós globális közösségnek.

A Skype 250 vállalat körében végzett legutóbbi felmérése azt  mutatja, hogy 95 százalékuk költségmegtakarítást ért el, 80  százalékuk szerint pedig a Skype használata javította alkalmazottaik  hatékonyságát.

Egyikük például, a neves építészeket képviselő vezető nemzetközi  építészeti iroda Lewis (and) Hickey, amely nemrégiben vezette be a  Skype rendszerét londoni és prágai irodáiba, arról számolt be, hogy  az első Skype hívás lebonyolítása óta 7,6 százalékkal sikerült  visszafognia telefon költségeit és ezt a közeli jövőben 50  százalékra kívánja növelni.

Benoit Mareschal, a Lewis (and) Hickey üzletfejlesztési  igazgatója szavaival: "Nagy-Britannia szerte és a világon mindenfelé  vannak ügyfeleink és munkatársaink. Más kreatív tevékenységet  folytató vállalatokhoz hasonlóan folyamatos kapcsolatot tartunk fenn  és megosztjuk egymással ötleteinket. Ez akár nagyon sokba is  kerülhet. Meg kellett találnunk annak a módját, hogyan tehetjük meg  ezt alacsonyabb költséggel. Amióta bevezettük a Skype használatát  nemeztközi vezetékes és mobil hívásaink költségei jelentős mértékben  csökkentek. A Skype megtalálta a legemberibb  utat a fejlett  technológia és a személyes kommunikáció között."

A felmérés szerint a vállalatok 62 százaléka úgy ítéli, hogy a  Skype használatával javult az ügyfeleivel folytatott kommunikáció és  75 százalékuk szerint pedig szorosabb együttműködés alakult ki  munkatársai között a Skype egyszerű használhatóságának köszönhetően.

Benoit Mareschal ezzel teljes mértékben egyetért: "A Skype  bevezetése óta hatalmas mértékben javult az egymással folytatott  kommunikáció minősége. Eddig elektronikus levelekre hagyatkoztunk,  de - hála a Skype-nek -, most már azonnali választ is kaphatunk  feltett kérdéseinkre az iroda többi dolgozójának zavarása nélkül,  különösen, ha a csevegő funkciót is igénybe vesszük. Lehet látni  mikor ki van a gépénél, fel lehet tenni neki a kérdést, majd lehet  folytatni a munkát ott ahol abbahagytuk."

A most bemutatott új funkciók mellett a Skype egyszerűsítette a  Skype telepítési eljárását is a vállalati felhasználók számára. A  Skype most már egyszerűen telepíthető egyszerre több számítógépre is  a Windows Installer (közismert nevén: MSI) alkalmazással, ami több  lehetőséget ad az IT adminisztrátoroknak a vállalati hálózaton futó  Skype kommunikáció menedzselésére.

Egy online kezelő felület áll a vállalati felhasználók  rendelkezésére a legolcsóbb SkypeOut(TM) vezetékes vagy mobil hívás  kezdeményezésére alkalmas egyedi Skype számla lokalizálásához, amely  egyúttal áttekintést is ad az így elért összköltségekről.

A Skype folytatja partneri együttműködéseit is. Ennek keretében  számos munkahatékonyság javító funkciót és eszközt fejlesztett ki  Extrák néven: ezek közé tartozik egyebek között a Convenos webes  konferencia szolgáltatás, valamint a felhasználók számára egymás  számítógépes felületeibe betekintést nyújtó Unyte szolgáltatás is. (MTI)

Címoldalról ajánljuk

Tovább a címoldalra

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.