A Skype for Business szolgáltatás hatalmas népszerűségre tett szert a vállalati ügyfelek körében, mivel pénzt és időt lehet megtakarítani az egyszerű és kényelmes lehetőséget nyújt a kapcsolattartásra.
A vállalati ügyfélkör mindig is jelentős részét adta a Skype használók családjának és jelenleg több mint 30 százalékát teszi ki a 171 milliós globális közösségnek.
A Skype 250 vállalat körében végzett legutóbbi felmérése azt mutatja, hogy 95 százalékuk költségmegtakarítást ért el, 80 százalékuk szerint pedig a Skype használata javította alkalmazottaik hatékonyságát.
Egyikük például, a neves építészeket képviselő vezető nemzetközi építészeti iroda Lewis (and) Hickey, amely nemrégiben vezette be a Skype rendszerét londoni és prágai irodáiba, arról számolt be, hogy az első Skype hívás lebonyolítása óta 7,6 százalékkal sikerült visszafognia telefon költségeit és ezt a közeli jövőben 50 százalékra kívánja növelni.
Benoit Mareschal, a Lewis (and) Hickey üzletfejlesztési igazgatója szavaival: "Nagy-Britannia szerte és a világon mindenfelé vannak ügyfeleink és munkatársaink. Más kreatív tevékenységet folytató vállalatokhoz hasonlóan folyamatos kapcsolatot tartunk fenn és megosztjuk egymással ötleteinket. Ez akár nagyon sokba is kerülhet. Meg kellett találnunk annak a módját, hogyan tehetjük meg ezt alacsonyabb költséggel. Amióta bevezettük a Skype használatát nemeztközi vezetékes és mobil hívásaink költségei jelentős mértékben csökkentek. A Skype megtalálta a legemberibb utat a fejlett technológia és a személyes kommunikáció között."
A felmérés szerint a vállalatok 62 százaléka úgy ítéli, hogy a Skype használatával javult az ügyfeleivel folytatott kommunikáció és 75 százalékuk szerint pedig szorosabb együttműködés alakult ki munkatársai között a Skype egyszerű használhatóságának köszönhetően.
Benoit Mareschal ezzel teljes mértékben egyetért: "A Skype bevezetése óta hatalmas mértékben javult az egymással folytatott kommunikáció minősége. Eddig elektronikus levelekre hagyatkoztunk, de - hála a Skype-nek -, most már azonnali választ is kaphatunk feltett kérdéseinkre az iroda többi dolgozójának zavarása nélkül, különösen, ha a csevegő funkciót is igénybe vesszük. Lehet látni mikor ki van a gépénél, fel lehet tenni neki a kérdést, majd lehet folytatni a munkát ott ahol abbahagytuk."
A most bemutatott új funkciók mellett a Skype egyszerűsítette a Skype telepítési eljárását is a vállalati felhasználók számára. A Skype most már egyszerűen telepíthető egyszerre több számítógépre is a Windows Installer (közismert nevén: MSI) alkalmazással, ami több lehetőséget ad az IT adminisztrátoroknak a vállalati hálózaton futó Skype kommunikáció menedzselésére.
Egy online kezelő felület áll a vállalati felhasználók rendelkezésére a legolcsóbb SkypeOut(TM) vezetékes vagy mobil hívás kezdeményezésére alkalmas egyedi Skype számla lokalizálásához, amely egyúttal áttekintést is ad az így elért összköltségekről.
A Skype folytatja partneri együttműködéseit is. Ennek keretében számos munkahatékonyság javító funkciót és eszközt fejlesztett ki Extrák néven: ezek közé tartozik egyebek között a Convenos webes konferencia szolgáltatás, valamint a felhasználók számára egymás számítógépes felületeibe betekintést nyújtó Unyte szolgáltatás is. (MTI)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.